10 Januari 2012

Hej! Andra skoldagen avklarad och 39 dagar kvar i skolan till lov (och till KALIFORNIEN! :D) Måndag var skön, då var det kul att vara tillbaka i skolan, idag var bara seg och det var svårt att ta sig upp ur sängen haha :p Imorn har jag i alla fall en bra dag med två engelska lektioner. Fram till lovet håller vi på att kolla på skräck/thrillers på engelsk film. Nu har vi börjat kolla på Taken, liiite obehaglig. Om det är något som är värre än att kolla på skräckfilm på bio så är det i ett klassrum, där kan man varken gömma sig eller stänga av. Men bra är den!
Ikväll spelade jag kort med Albert, vi spelade evighetsspel, fast till slut vann han hehe.. sen blev det åttan, kul att man har samma kortspel på andra sidan atlanten (som dessutom heter samma sak!) Men plugg väntade... I min Etik lektion har vi fått ett gäng omöjliga frågor att svara på; Var kommer vi ifrån? Varför finns vi? Finns Gud? Vad händer efter döden? Det finns ju inget rätt eller fel svar men ändå är det så svårt att svara på. Pratade en stund med familjen efter det :))
.
Har kommit halvägs in på Elsas Mode nu, trodde inte alls jag skulle tycka om den men den är faktiskt bra! Ska fortsätta läsningen innan jag slocknar, Gonatt! :)

Kommentarer
Postat av: olivia edin

Ska du till Kalifonien med din hostfailj?

Vad roligt isf! :) <3

2012-01-11 @ 11:23:39
URL: http://oliviaedin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: