168 days

Hej igen!
Igår var det ju den 23e! Vet ni vad det betyder?! Att igår var det exakt hälften av mitt utbytesår som gått! Fem månader har gått och fem månader kvar :)) Det är ju galet vad tiden har gått fort, heh första månaden var kanske inte så kul men det blev ju mycket bättre. Idag, den 24e, är det närmare dagen jag åker hem än dagen jag kom hit. Tihih shit vad jag kommer vara stolt den 23e Juni när hela familjen kommer :D
Här är lite bilder från de fem månaderna som jag varit här.
Den 23e Augusti landade jag i Kanada
Jättefina solnedgångar vid vattnet och så åkte vi till Montreal en helg

Fiint

Bakde kanelbullar och var ute i skogen och fota

Halloween i skolan
Kiki fyllde 17 och affärerna började julpynta

Julafton för första gången utan familjen :'(

Bakade pepparkakshus med Marie

Fick flyyyga!

I januari kom det mängder med snö och vi har åkt en massa skridskor :)



Kommentarer
Postat av: Effie

jag vet att du längtar hem men njut av tiden där också, du kommer ångra dig om du inte gör det :) vi har gott om tid att träffas när du kommer tillbaka sen! <3

2012-01-26 @ 21:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: