17 Januari 2012

Hejsvejs hallå! :D
Har varit en sån där dag där allting bara är roligt och känns rätt, jag gick ut från varje lektion med ett leende på läpparna och kände mig så glad! En massa små bra saker gör verkligen skillnad :))
Men nu väntar matte och kemi. Har prov imorn men det ryktas att det är en till snöstorm på G, hoppas hoppas! Har dessutom dubbel franska imorn så det vore perfekt!
Någon under namnet Terminamos ahora (Effie? haha) ville se bilder på mitt rum och skola, HÄR finns bilder på mitt rum men några bilder på skolan har jag tyvärr inte. Men det kommer. nån dag.
När någon ler eller skrattar brukar det ju smitta av sig, tyckte bilden passa rätt bra! (Länk)
Nu blire matte! Hejdååå :D

Kommentarer
Postat av: Effie

haha vad är det med terminamos ahora? o___o

2012-01-18 @ 15:21:46
Postat av: Effie

nej men faktiskt det va inte jag o.o

2012-01-18 @ 15:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: