Allt och ingenting

Halloj!
Har studiedag idag så den spenderas i pyjamas och eftermiddag ska jag ut och åka skridskor med Marie :)
Igår föddes den minsta lilla flicka jag någonsin sett, det är mina värdföräldrars son som blivit pappa. Toho så vi var på sjukhuset igår och hälsa på den lilla fina :) heh dock på sjukhuset så var det så galet varmt och dålig luft att jag mådde jättedåligt. Det var vekligen som på film när man inte hör någonting runtomkring och man ser suddigt. Enda jag hörde var ett pip-ljud. Kändes som om jag skulle svimma och spy på samma gång. Usch det var läskigt :S

Har blivit beroende av den här låten. Det är en cover av Walk off the Earth, den är så sjukt coolt gjord också :D
Den här är också braa :)
Tralalala vad skönt det är med en extra ledig dag, god frukost  å mysiga kläder! Gjorde faktiskt en latte imorse, har aldrig tyckt om kaffe men det var förvånandsvärt gott, i för sig var det 1/6 kaffe och resten mjölk och en del socker haha men ändå :p
Har precis laddat ner Rise of the Planet of the Apes så ska roa mig med den :)
Hejjdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: