fingers crossed

När man för tredje dagen i rad vaknar till att det är minus 20 ute, nää jag skrev inte fel, så minskar lusten att gå till skolan ganska rejält. Men ikväll sitter alla École Paul-Huberts elever och håller tummarna att det ska bli snöstorm imorn. Det snöar ute och alla nyhetskanaler varnar för storm :D Det vore inte alls dumt att få en extra ledig dag, fast finns ju även risken att den kommer i helgen... På lördag ska jag åka skridskor med två kompisar så då vill vi ju ha bra väder! Är det fortfarande lika trist i Stockholm? Ingen snö?
Kääärlek till er!

Är döööötrött meeen... jag har ju bara några ynka kapitel kvar på min bok hehe :p plus att jag är 87% säker på att det inte är skola imorn så då kan jag sova då, det låter väl logiskt? :)
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Effie

Joo det typ snöar, ligger på marken i några timmar och försvinner sen... Sorgligt :(

2012-01-13 @ 18:08:31
Postat av: Terminamos ahora

Lägg ut lite bilder på ditt rum och din skola :) :)

2012-01-17 @ 08:22:59
Postat av: J A N I N A

sv: taaaack :D

2012-01-18 @ 04:30:04
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: