Nyklippt

Hellu!
Nu sitter jag här och kan inte sluta pilla på mitt hår, det är så lent och luktar så gott :D Älskar att klippa mig! Försöker få kontakt med familjen också som är i Costa Rica och hälsar på Fredrik, jag är så galet avundsjuk. Att Fredrik skickar bilder på stranden och på havet gör det inte bättre. Men om två månader ska jag till Kalifornien! :D
.
Idag var jag som sagt och klippte mig, andra brukar aldrig se någon skillnad på mitt hår, tror inte den här gången är något undantag. Men skönt att bli av med några centimeter i alla fall :) Tog några egobilder sen ute i solskenet, käka lunch, redigera några bilder, börjat på en ny bok och nu sitter jag här igen.
Fin pose sådär...Borde man inte bli modell? :p


Var ett tag då jag dampa på photoshop för jag inte fatta någonting, hehe... men efter lite hjälp från Effie så är det kul igen :) Enda med ps är ju att eftersom det finns så galet mycket olika effekter så blir bilden lätt överredigerad..
Ikväll börjar grey's anatomy igen, som jag har längtat! :D
Men nu ska jag fortsätta med min bok, vi hörs! Kram

Kommentarer
Postat av: Effie

anytime! säg till om du vill ha mer tips

vilka fina bilder på dig, håret blev asbra ju! <3

2012-01-05 @ 23:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: