Som en isprinsessa

Tjabba tjena hallå! (vi säger så...)
Blev ingen snöstorm igår morse, så skolan var (tyvärr) öppen och jag var (tyvärr) tvungen att gå upp klockan 7. Menmen jag hade en bra dag ändå :) På kvällen blev det däremot snö-hagel-regn-kuling-storm och det lämnade spår i form av 15cm snö ;) Det är så himla fint ute! :D Finns så mycket jag vill göra just nu men har ingen tid! Vill åka snowboard, skridskor, kolla på balklänningar, gå på en föreställning med Nicole, gå på en hockey-match, göra en snögubbe och allmänt slänga mig i all snö och tänka på er i stackars Sverige som är snö-lösa :( Sen mellan allt så är det skola, måste storstäda mitt bombnedslag till rum, min tvättkorg svämmar över och damtussarna blir allt större... Imorn ska jag i alla fall ta i tu med det sistnämnda.
Så mycket snö var det ute när jag vaknade imorse!
Idag har jag hängt med Marie, först lite här sen gav vi oss ut i kylan och åkte skridskor nån timme, det var superkul! De har spolat en bana i en park en bit bort så det är jättefint, enda är att det var lite guppigt, men det klarade vi ;) Caroline skulle egentligen också med, men hon jobba.
hahah jag veeeet att jag stava isprinsessa fel, men jag pallar inte ändra så ni får bortse från det lilla c't :)
Det gällde att vara välklädd, skidkläderna på alltså ;) -16 var det ute :S

Ja det var väl det jag hade å säga, nu släcker jag lampan. Over and out.


Kommentarer
Postat av: Sofia - My Camera And I

Så lyckligt med snö på vintern! Här kvittrar fåglarna, solen skiner och det finns knappt någon snö alls, känns förvirrande:)

2012-01-15 @ 12:51:12
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: