Underbar dag!

Hejsvejs!
Idag har varit jättebra, har gjort en massa skoj med Nicole hela eftermiddagen. Solen har strålat hela dagen så imorse gick jag ut med kameran lite granna, försökte gena över en skolgård, det gick inte så bra hehe... Jag sjönk på en gång, med snö upp till knäna försökte jag ta mig fram - det gick sådär :p Var ute typ en timme sen mötte jag upp Nicole och så slängde vi två par snöskor i bilen och körde iväg till en stor "park" precis vid vattnet. På floden, som nu fryst, har många fiskare satt upp kabiner där de fiskar ifrån, så vi gick ut på isen och kollade lite och småpratade med fiskarna. 
De borrar hål i isen och så kan de sitta "inne" och fiska


Vi gick upp på land sen och satte på oss snöskorna och traska runt. De var sjukt coola! Inte sånna i metall och plast, de här var i trä som mina värdföräldrar hade när de var unga.
tihihi glad tjeej

cooola

Efter det gick vi å kolla i lite affärer och så satte vi oss i paradiset! Jag skojar inte, jag dog lite. Det var ett litet jättegulligt café/tebutik! De hade alla sorters te man kan tänka sig och en massa fina efterrätter och bakelser. Tihihihi :D Så vi gick i alla fall dit och åt lunch, drack te och åt scones. Mums! :D♥ haha det är drömmen, att öppna en liten tebutik och ett litet café å kunna dricka hur mycket te som helst :p♥

Skulle tvätta idag och så var det en riktigt röd halsduk som jag lagt med det mörka, i alla fall så när jag öppnar tvättluckan så har allting som inte är svart fått en rosa nyans. Min f.d. ljusgråa t-shirt är numera ljusröd och så råkade jag lägga en vit strumpa med alltihop, den är numera extremt rosa haha ooops...
Nu ska jag soooova, imorn bitti kommer det en massa skrikande ungar hit klockan 9, usch så tidigt.. Gonatt! ♥


Kommentarer
Postat av: EMMA

Ser hur bra ut som helst! Önskar att vi hade fått lite mer snö här nere.. Men nu när den inte kommit än, får det vara - nu vill jag ha sommar och sol. Haha!



När åker du hem? :) Kram

2012-01-31 @ 14:33:04
URL: http://rideofyourlife.blogg.se/
Postat av: EMMA

sv: ja, det är ju sant.. får hoppas att det torkar upp snabbt ;)



Eller hur! Den är svinbra! Har du kollat första säsongen, eller kollaru andra? :)



Okej! :) Vad härligt! Ja, jobbar till sista Juli, och sen är augusti min resemånad när jag får resa runt i Usa :)

Kram!

2012-02-02 @ 00:15:19
URL: http://rideofyourlife.blogg.se/
Postat av: bianca

re; hahah jarrrrååå! ;) sjukt söta pojkar det där, hahah :D

2012-02-02 @ 00:37:17
URL: http://rioor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: