Soligt i Québec

Hejsan där hemma!
Sitter på vårt otroligt fina hotell i Quebec och njuter av Kung Fu Fighting låten i sängen medan jag tänker på allt roligt vi gjort idag! Det har varit soligt nästan hela dagen, vilket är rätt otroligt om man jämför med tidigare i veckan då det bara regna och var mulet... Vi har strosat runt i gamla stan hela dagen och varit lite turistiga. Ironiskt nog var det första vi gjorde att leta upp ett fik (starbucks höhö) och lägga oss i en park och sola, men vi var ju tvungna att ta vara på de få strålar vi fått denna vecka! Sen blev det lunch, glass och mer strosande. På något magiskt vis hann klockan bli sju och vi letade restaurang att äta middag på - det tog TVÅ timmar! När det kommer till min pappa tar man aldrig första bästa utan man ska gå två varv runt hela stan innan man bestämmer sig för att det första man kollade på faktiskt var bäst... så var fallet i kväll haha :p Efter middagen gick vi ner mot vattnet och där visade de en slags film som var projektad på en husfasad, så vi satt på kajen och tittade liksom över vattnet till andra sidan.. komplicerat. Det var lite svårt att hänga med men det var riktigt häftigt gjort!
Jag är så glad i min nya jeansskjorta! :D Lite röd har jag nog blivit också...

Imorn ska vi till ett vattenfall och en ö på förmiddagen men sen ska det bli dåligt väder så vi ska spendera dagen i ett enormt shoppingcentrum :D Vi hörs snart, på lördag åker vi hem! Kommer till Stockholm på Söndag eftermiddag! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: