Tänk vad jag vore glad om jag fick bo på pionens blad. Då kunde jag sitta alldeles nära och titta och lukta på allt det skära

Halloj!
Rubriken är från Majas Alfabet höhö, tyckte det passade med bilderna ↓ (inte första kanske...)
idag var det allra SISTA dagen! Sista provet, sista gången jag gick i korridorerna, sista gången jag satt i kafeterian, sista gången jag gick till Tim Hortons, en hel del massa sista med andra ord. Det är lite sorgligt så där ju :/ Men hela mina-föräldrar-kommer-om-TVÅ-dagar-känslan övervinner det sorgliga. Lovar att jag kommer gråta ihjäl mig på balen, dels av glädje från att vara med mina föräldrar igen och dels av sorg från att lämna alla vänner här. Det kommer bli en känslosam kväll!

Kommer ihåg att jag alltid "disikerade" sånna här blommor när jag var liten... eller liten och liten, jag gör det fortfarande! :p

Det hade precis regnat när jag tog bilderna så de var jättevackra!

Var den sista för redigerad? :S

Jag har ju mina perioder lite, just den här veckan tycker jag att det är jättekul att fota och gör det varje dag. Andra dagar är det mindre kul. När jag tar sånna här bilder önskar jag att jag hade ett macro-objektiv, det vore så himla coolt! :)
.
Slutet av proven och skolan firar vi imorn med att göra en eld på stranden och bränna alla skolböcker haha :p Det ser jag fram emot! Efter det ska jag sova över hos Hannah, det ska bli gryyymt! Härlig avslutning skolåret :)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du är ju för duktig! Riktigt imponerande :)

2012-06-20 @ 10:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: