Vill man vara fin får man lida pin

Hallå!
Helvete vad jag har ont i huvudet! Eller inte I utan PÅ! Min värdmamma testar en frisyr som jag ska ha till balen och till det måste jag sätta i papiljotter i hela håret och gör skitont! Känner mig som en gammal mormor haha :p
Tröstar med att kolla på O.C och dricka te men det jobbiga är ju att det gör ont så fort jag rör på huvudet!
.
Igår var det fest hos Caro, vi firade hennes födelsedag! Det var kulkul det sluta med att jag sov över hos henne också :) Sen kom jag hem och hårtortyren började och så hann prata lite med Fredrik på kvällen.
Hur fin får man inte va? :P
Ska fråga Nicole om jag inte kan få ta ut de jäkla papiljotterna snart! HEJDÅÅÅ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: