12 Mars 2012

Hejsvejs!
Väldigt kul dag, jo trots att man tvingades gå upp klockan sju. Men det var skoj att träffa kompisar igen, jag och Marie gick runt och skratta hela dagen och hade mycket att prata om. Glömde plånkan hemma så våldgästade hemma hos henne på lunchrasten toho:) Är jätteglad för jag ska bo hos henne i 10 dagar! Mina värdföräldrar ska till Seattle i början av April så då åker jag till dem, det ska bli sååå roligt! :D Vi kommer nog vara rätt trötta på varan efter ett tag haha :p
Jag trotsade snöslasket i morse och drog på mig mina converse istället för kängorna, efter en vecka med ballerina/barfota i sanden så känner man inte direkt för att dra på sig ett par klumpiga vinterskor det första man gör. Men imorn ska det bli -6 och snö ute så då tvingas jag nog ändra mitt val.
Måndag, och redan en massa läxor. Kemi, självklart, engelska och franska. Vi ska läsa en bok till franskan och fylla i ett helt häfte med frågor tills imorn och man hade liksom sportlovet på sig att göra det, dvs jag har inte gjort det... Jag såg nyss på filmen, parfymen, det var obehaglig och jätteäcklig :S Men bra gjord. Har googlat runt olika recensioner också så om jag förklarar min situation för henne bör hon ju förstå tycker jag.
Igår avklarade jag ännu en sak på min att-göra-innan-jag-åker-lista, jag var ute och flög med min värdpappa, det var jättekul! Den här gången åkte vi över vattnet och själva staden, fint fint. Längtar tills i vår då vi kommer flyga på kvällen så man ser solnedgången, det kommer vara helt otroligt!
.

.

kanonväder och fin utsikt :)

Ska försöka fixa lite med franskan så jag i alla fall har gjort någonting till imorn, sen hoppar jag i säng, det är redan rätt sent här...
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: