16 Mars 2012

Helluu
Ligger i sängen å snuvar, har åkt på en förkylning.
Ikväll var Marie och Caroline här för filmkväll och tjockätande, men så började vi snacka å läsa skvallertidningar å det var mycket roligare så det slutade med att vi gjorde det hela kvällen istället :))
Pratade en del med Cornelia när jag kom hem från skolan. Saknar mina tjejor!<3 Ska prata med Nicole också på söndag och med nästan hela feta släkten på söndag :D (i alla fall pappas sida) Blir en helg framför datorn hehe :P
Neejjj fick precis hicka haha nu kan jag ju inte sova :p
Imorn blire väl kemi plugg och kanske tar en flygtur med min värdpappa om vädret tillåter :)
Ska sova uuut också, ska bli skönt. Gonatt! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: