23 Mars 2012

Hejsvejshallå!
Sitter och smaskar på onormalt stora jordgubbar men mums så gott! Jag är på topphumör, solen skiner och imorn ska jag se min första hockymatch NÅNSIN! Det känns väldigt kanadensiskt och är definitivt ett måste här.
Båda mina värdföräldrar har åkt bort över helgen så jag ska bo hos deras son som är precis bredvid. Det var han som fick en liten bebis för runt en månad sen. Jag kommer nog inte sova så mycket den här helgen.
Jag har rätt mycket plugg, två stora projekt i kemi och franska...
Btw, idag är det 7 månader som jag varit här! Nu när solen skiner och det börjar bli varmare kommer de sista 3 gå hur snabbt som helst. Men det finns ju fortfarande så mycket jag vill göra!
När jag kom hem idag hittade jag ett stort packet från Mamma med en massa roliga saker! Två böcker, min vårjacka men framförallt... Ett påskägg! :D TACK! <3 Ska försöka vara duktig och vänta tills påsk med att äta :) men då kanske det blir hårt?
Hur stor är den inte!?
Nu måste jag packa en liten väska för helgen, vi hörs på söndag! Eller kanske imorn om jag har tillgång till dator. Joo det måste jag ha för jag ska prata med Nicole :D Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: