Godmorgon

Godmorgon!
Har en kvart att spilla innan jag måste springa efter bussen så jag tar det lugnt och luktar på blommorna, ne jag dricker te :)
Det har blivit värsta värmeböljan här! Igår hela dagen var det runt 20 grader! GALET! Speciellt här där det fortfarande brukar vara snö. Just nu, 8 på morgonen är det redan 10 ute. Jag klagar inte ;) Men det gör däremot alla kanadensare, de säger att värmen inte är bra för lönnträden aka lönnsirap...
Hade en liten minipicknick igår å fota lite, gör ett litet collage och slänger upp det när jag kommer hem.
I kemi just nu har vi en tre-lektioners-examen i lab, seegt och mycket jobb så det börjar jag med denna fina morgon. Följt av engelsk film, matte och franska.
Har inte så mycket att skriva, var sjuk i måndags, men nu mår jag bättre, har nog med värmen att göra!
See you soon baboon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: