Jour 3

Vi vaknade i San Simeon där vi besökte ett slott. Någon stenrik kille som hade tråkigt så han byggde ännu ett slott, och det här är hans minsta... han har 37 andra boenden. 
Ett hörn av det hela.
I huset fanns en hel del konstverk och guiden sa att om man nu ville se kopiorna, jo jag skrev rätt, kopiorna, så skulle man åka till Louvren i Paris!
Utsikten var självklart magisk

Sen på vägen till L.A stannade vi till i Santa Barbara och doppade tårna i det iskalla vattnet

Men det var tillräckligt varmt för shorts! Jag och Caro

Caroline och Josianne på "Oscars-trappan" i Hollywood

Hollywood och Walk of Fame! :D Tyvärr såg jag inte så många kända namn. Tydligen kostar det 25'000 dollar att få en stjärna, jag som trodde att det var något slags pris. Men jag såg Musse, Elton John, Matt Damon, Celine Dion, Michael Jackson (!) och så var det massa människor ingen kände igen.

Sen blev det en hel del shopping i deras helt enorma "köpcentrum" och det avslutar dag 3, sen åkte vi till vårt hotell i Los Angeles.




Kommentarer
Postat av: JANINA

HÄÄÄRLIIIGT!!! :D

e så avis!



hur länge ska du vara kvar i kanada? :D

2012-03-22 @ 14:24:09
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: