27 Mars 2012

Hallå!
Har träningsvärk i hela kroppen efter fys-test på gympan igår, men det känns bra!
Helgen hos grannen gick bara bra, de är supersnälla och den lilla bebisen skrek inte så farligt mycket så jag lyckades sova gott. Var på hockeymatch i Lördags med Marie, vårt lag vann! Yeeah :D det kändes väldigt kanadeniskt att se en hockeymatch och nu kan jag bocka av en till sak på min lista!
-
<3
Det var första hockeymatchen det! Det var kul och spännande men tror inte jag kommer börja följa det så jätteintensivt...

Den senaste tiden har jag haft skuldkänslor att jag inte haft hemlängtan på ganska länge (typ 5 månader), jag vet att det är jättedumt. Typ att det skulle betyda att jag inte saknar min familj och mina vänner. Men det gör jag ju, så himla mycket! Fick ett brev från mormor idag och hon berätta att hon var så stolt över mig- då fick jag lust att börja gråta av hemlängtan men jag klämde inte fram en enda tår, och så får jag skuldkänslor för det. Jag är knäpp som tänker så här men jag kan inte rå för det. Att jag skulle må bättre om jag fick hemlängtan känns ju inte så troligt... Hjälp :/
.
Till roligare saker! Jag fick ett certifikat idag för bästa betyg i engelska! Woho! :D 96% ;) och jag är äntligen klar med kemin, det har varit ett STORT arbete, bara några detaljer kvar.
Kemi arbete, 12 sidor!! (saknas en)

I brist på annat den senaste timmen har jag gjort en packlista på saker jag ska ha med till Marie, ska dit om två veckor, tagga! :D Fatta att det redan är påsk då!
Nu ska jag hoppa i säng med en av böckerna jag fick häromdan. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Olivia

hur tar du stillbilder fran dataskarmen? :)

2012-03-28 @ 07:55:16
URL: http://oliviaedin.bloggplatsen.se
Postat av: Mamma

Knasiga unge! Inte ska du ha dåligt samvete för att du inte längtar hem! Vi förstår nog att det inte beror på att du inte tycker om oss längre! Tvärtom är jag så otroligt glad för att du trivs och har roligt. Det var liksom det som var meningen. Och jag är så stolt över allt du gör och att det går så bra för dig! Du är bäst! Kram Ma

2012-03-28 @ 20:00:38
Postat av: bianca

Nu är jag också i Kanada, wooooooop! :):)

2012-03-31 @ 05:08:32
URL: http://rioor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: