Le Magicien d'Oz

Hejhej!
Ligger i sängen med en kopp te, ett stort leende på läpparna och en hel bunt låtar i huvudet. Ikväll var jag på teater! Skolan anordnar varje år en musikal, men inte en sådan där B-teater i en liten aula i skolan utan det här var i stadens kulturhus på en riktig scen med en massa dekorationer och kulisser. Under hela föreställningen satt jag som förtrollad, den var så himla välgjord och de kunde verkligen sjunga också! Haha ska inte dra ut på det, men jag hade en jättekul kväll i alla fall!
Den inofficiella affischen

Imorn har jag en lång lista på saker jag ska göra. Börjar redan klockan 7 med att skypa med mamma, resten av dagen har jag en hel del plugg, ska städa mitt rum, köpa bussbiljett till Quebec m.m.
Men nu börjar det bli sent här, gonatt!

Kommentarer
Postat av: emmawagenius

sv: Tack tjejen!

2012-05-12 @ 21:01:31
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: