Here comes the sun

Hejhej!
Produktiv dag idag! typ. Skypade med Cornelia och mina föräldrar, har tvättat, skrivit en hel del på mitt franska projekt och varit på ett barnkalas. Kalaset var roligare än jag trodde, det var sonen till en kollega till Nicole som fyllde två år, liten söt pojke. Blev alldeles kär när jag fick en puss på kinden när vi skulle gå :))
Nästa helg ska jag till Montreal med min värdfamilj och hälsa på lite släkt, det ska bli jättekul att komma till en lite större stad! Har kollat väderprognosen också... det ska bli 26 grader på söndag! :D Det blir shorts och kjolar i väskan som gäller. Tihihi tagga! :D
förlåt för alla solnedgångs-bilder men tycker det är så fint!

Har FYRA prov och en inlämning den här veckan, blä så kommer kanske inte kunna skriva så mycket. Börjar med engelska skrivning imorn. Vi hörs! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: