Drömma får man

Hejsvejshallå! 
Nu för tiden är det mörkt ute när man vaknar på morgonen och vinterjackan har tagits fram ur garderoben. Jag har målat naglarna i någon slags brun/grå färg och dricker tre koppar te om dagen (men det gör jag väl i för sig året om..) Plugget är galet nu innan höstlovet, orkar inte ens tänka på hur mycket jag har att göra till nästa vecka. 
Igår hade vi styrke- och konditionstest i skolan, den dagen då alla plötsligt blir "sjuka". Det var hemskt. Av någon anledning gick jag och tränade sen på kvällen så nu gör det ont överallt. Den känslan ska ju tydligen vara skön.. eeh? 
 
Bild från några veckor sen på Djurgårn. 
 
Nu är ett sånt där inte så ovanligt tillfälle då jag önskar att jag hade obegränsat med pengar. Skulle så gärna vilja införskaffa ett par svarta ankle boots, helst ett par snyggingar från scorette. Har alldeles för många klädesplagg på inköpslistan för tillfället. En vinröd kjol från American Aparell till exempel. Ååh drömma kan man. 
Ska fortsätta på Flugornas Herre nu. Har inte ens läst ett helt kapitel och måste vara klar om en vecka. Weho vad bra det kommer gå. Hejdå. Gonatt. Tack för idag. Vi ses. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: