28 Januari 2013

Hejsvejs! 
Idag är jag så där underbart glad och euforisk! Jag vaknade tio minuter i tio av ett sms som sa åt mig att kolla min mejl och där fann jag ett meddelande som jag blev superglad av! Tydligen får jag inte berätta vad det är än för det inte är "officiellt" men snart så :)) 
Moi aujourd'hui 
Engelskan är inställd så har bara en lektion, kemi, och slutar 13.20 chiiiill dag! Men måste skriva en uppsats så blir inte så chill som jag försöker övertala mig själv om. 
Igår kom farmor hit och vi hade en mysig middag, hon fick en ipad i julklapp och är hur söt som helst när hon lyckas med diverse olika saker. Hon har till och med lärt sig saker min pappa inte ens kan haha :) Jag vet att hon kommer att läsa det här och då vill jag bara säga att jag tycker du är så duktig! 
 
I lördags fyllde världens bästa Saga 18 bast, helt sjukt! Blev en liten spontanutgång med henne och några andra och det slutade i hennes kök med bullar, chokladbollar och te. Vi satt och pratade om allt och ingenting inpå småtimmarna och jag kom hem lite för sent och sov lite för länge dagen därpå. Men vi hade väldigt kul! :D
 
Nu går min buss om 9 minuter och tidsoptimist som jag är planerar jag att hinna med den. Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: