Fisherman is my friend

Hejhejhallå!
Ligger i sängen med en kopp te och en maraboukaka. Är nämligen sjuk och då får man vara så oerhört lat och inte göra ett skvatt bara för att. Borde egentligen plugga en massa olika ämnen men mitt lilla huvud värker tillräckligt som det är, så väljer att titta på diverse serier istället.
Nudlar, choklad och Fishermans Friend. Allt man behöver när man är sjuk. 
Nooooooodles
 
Så himla synd att jag inte kommer kunna gå på Franskas/EGs inspark ikväll men i och med att jag inte gick till skolan idag så kommer jag med all säkerhet inte få gå på en fest liksom. Hoppas de som ska gå får kul i alla fall! 
På tal om allt och inget, jag fick min eftertraktade biljett till Idre igår! Folk var lika brutala den här gången och armbågade sig fram genom kön, allt för att få en plats. Men allt köande lönade sig ju till sist! :) NU TAGGAR VI IDRE! 
Tack och hej leverpastej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: