27 December 2011

Hejj!

 

Åh sicken skön dag! Det enda jag och Nicole gjort idag är att kolla på Poirot, dricka te och sova. Det är väl det jullovet är till för? :) Imorn ska jag i alla fall kolla in mellandagsrean i gallerian med en kompis, sen kanske jag och Albert åka skridskor på kvällen toho :)

Idag är det Albert och Nicoles 40e bröllopsdag, shit pomes frites! Så de gick i alla fall ut och åt å jag hade det mys med te och en film i sängen. Deras son, Olivier, har nu fixat trådlöst internet! :D Så nu sitter jag i köket och skriver toho, det kommer bli så jäkla skönt att kunna sitta var som helst med datorn :))

Här är två bilder jag tog igår; att balasera på en klätterställning med kamran inställd på självutlösare var inte världens lättaste :p 

tralalala

Glaa :)

 

Sitter och kollar på ensam hemma, töhö rolig ju :p Ska hoppa i säng snart :)

 

Svar på en fråga också: Vad jag har för photoshop

Jag har Photoshop Elements 10.0 :)


Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Effie

Awesome, jag har också elements!

2011-12-28 @ 10:55:47
Postat av: Steffi

Tack fast jag har inte fixat den... :P

Du får väl ta att skaffa en egen iphone när du kommer hem ;)



Det är bara bra med mig hur mår du där i Canada då? ;) Har ni fortfarande snö? :) <3

2011-12-28 @ 20:32:54
URL: http://flummiigajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: