Tredje Advent

Hej på er! :)
Försöker se positivt på att jag inte skriver så ofta, det betyder ju bara att jag har mer att göra här borta och inte hela tiden behöver tänka på Sverige.
Hela helgen har varit rätt fullspäckad. Var på galerian med några kompisar i lördags och letade julklappar, sen gjorde jag pepparkaksdeg, plugga en del och städa å tvätta. På kvällen gick vi på en dansuppvisning. Det var jättekul att se, många jag kände var med i den också. De gjorde nötknäpparen, det var verkligen jättefint! Idag också har jag haft mycket att göra. Har skypat med väldigt många fina männsikor, började med Cornelia, sen Mamma och Pappa och sist Effie. Jag ♥ Skype! :p Nicole skjutsa mig till Centre ville på eftermiddan, där köpte jag lite (mycket) te och hitta en present till Nicole. Jag gick hem därifrån, fyra kilometer i -7 grader, det blev kaaallt, men med en varm choklad gick det lite bättre :) Sen bakade jag pepparkakor och lyssna på julmusik. Skriver om det imorn så jag har några bilder då också, blir dåligt med bilder när det är så mörkt... 
Förra veckan gjorde jag och Nicole en adventskrans, de firar inte advent men tror jag tjata om det tusen gånger och hur stort det är i Sverige så till slut bestämde vi att vi skulle göra en! :) Den blev väldigt fin, kottar, rönn, julkulor, ljus m.m. vad mer kan man begära? Ingen svensk traditionell kanske, men fiiiin!
Är beroende av julmusik just nu, skaffade precis Michael Bublés nya julskiva och lyssnar sönder The Real Group, jag älskar julen! ♥
Här är några favoriter just nu:
Musikvideon är så mys också!
Åh svensk julmusik :')
Och Michael Bublé såklart.

Gonatt, skriver imorn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: