Up in the Air

Hej!
Igår var nog coolaste dagen någonsin! Albert är amatörpilot och har sitt egna plan och brukar ut å flyga ganska ofta, just nu är hans ena plan i USA och det andra under reparation så han flyger med sina kompisar m.m. Anyways så frågade hans kompis, Gill, om jag ville hänga på! Planet var det minsta jag någonsin sett, två platser var allt, knappt plats för kameraväskan.. Planet hade skidor på hjulen pga snön, så man började med att "åka skidor" några hundra meter sen la han gasen i botten och upp i luften for vi! Det var så himla häftig känsla! Ingenting för höjdrädda. Tänkte att det vore jäkligt coolt om man fick styra och skrattade för mig själv åt den löjliga tanken och då, som om han läst mina tankar, så tar pekar han på min hand sen på "styret" och säger att jag kan prova. Gaaah! Shit vad läskigt det var, minsta rörelse så rör sig planet, fick styra säkert 10 minuter, det var mäktigt! :D
Iiiiiiih!
:D

fin utsikt! Men det var svårt att fota genom planet...

Jättebra slut på 2011! :D Tyvärr har jag gått och blivit sjuk, kan knappt svälja, huvudvärk och hosta. fml. Har legat i sängen hela dagen, mår lite bättre nu. Ska fixa en kopp te å kolla på en film :))
Gott nytt år! :D Kram!

Kommentarer
Postat av: Felicia (foto & vardag) ♥

sv: haha ja samma här, det är rätt skönt att känna så faktiskt ;)



tack!

2012-01-02 @ 20:31:15
URL: http://brightmoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: