ANNAS Pepparkakor

Hejsvejs!
Chill dag idag förutom kemi då, men har börjat kolla på Titanic på Engelsk film och jag lyckades smuggla in en påse med svenskt godis som jag satt och smaska på hehe... Sen kolla vi på en pjäs som faktiskt var väldigt rolig på engelskan å efter det S.O, ja det finns inte så mycket kul med det...
Kom hem och fixa te och öppna ett paket med Annas pepparkakor som jag fick förra veckan, så blev lite julstämning med det och ett avsnitt av O.C :) men bara ett avsnitt kvar nu! :(
reflektiiiion

Kan det bli bättre?
Igår var jag och simma, det var ganska skönt men lite stelt när man praktiskt taget är själv i hela byggnaden med badvakten, i det här fallet inte positivt, ölmage och 50+... jaja sen blev det massa plugg, kemi och matte. Har galet mycket nästa vecka, 2 prov, 3 inlämningar, kemi lab prov m.m. fml
Dagen blir inte bättre imorn med trippel franska, matte och sist gitarr. Har funnit en ny kompis i matte iaf, han fattar mindre än jag men vi försöker hjälpa varandra, det går måttligt bra haha :p
Nu får jag önska mig nåt va?

Guuuud vad tiden går fort! Hela Oktober och November susade förbi, nästa vecka är det ju December! Rätt som det är sitter jag på ett plan på väg hem till Sverige igen :))
Chipmunk! Möhöhö gott! :D
Nu blir det mer te, mer pepparkakor och mer O.C, hejjdåååå♥

Kommentarer
Postat av: Sofia - My Camera And I

Åh vad gott med pepparkakor! Jag har en liten regel att inte käka något sådant förren första advent men så var jag på två julmarknader... då blev det pepparkakor, lussebullar och glögg, mums!:D

Detta inlägget gav mig julkänslor, nu är det inte långt kvar som sagt:D



Sv: Javisst är den fin! Har två till, en lite större med blommor, köpt på loppis - fick va mormor, och en som du har (koppen under tekannan - fast röd) :)

2011-11-24 @ 11:42:30
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/
Postat av: Effie

Åååhåhåhå vad söt chipmunk!

2011-11-25 @ 23:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: