Hey I put some new shoes on

Halloj!
Sitter och stressar lite, har inte riktigt fattat vintertiden i Sverige så trodde att jag skulle skypa en timme tidagare än vad jag skulle så sitter nu och försöker få kontakt med de jag ska prata med, bland annat med hjälp av min facebook status... Det går inge bra.
Skolan var som vanligt, hade ett matteprov som jag tror gick bra, 2 1/2 timmes franska, ännu en skräckfilm på engelskan.. Dagen gick i alla fall ganska fort. På torsdag finns det en liten chans att jag får vara ledig, jag håller tummarna på att jag får vara det.
Köpte nya skor i helgen som jag har lovat att visa. Fick även ett fint paket av pappa i lördags, fullt med en massa fina svenska grejer. Godis i mängder, marabou, svenska tidiningar m.m. :D
New Shoes - Paulo Nutini
Åh så göttgött!

Kommentarer
Postat av: Sofia - My Camera And I

Åh så gott!:D

Sv: Jag hade på mig ett "kit" av "honolulukläder" så som blomhalsband, kokosbikini och en kjol av färgade platsband, typ:D Roligt men riktigt kallt!

2011-11-01 @ 22:59:05
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Jättefina stövlar! Hoppas du är nöjd!/Ma

2011-11-02 @ 19:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: