Små julfigurer

Hejj!
Galet seg dag med dubbel franska och huvudvärk men mina kompisar var så snälla så gick inte att gå runt å klaga över det :) Toho tror Marie ska sova här nästa helg så ska vi (äntligen) se hp del 2 som jag ännu inte sett och jag hoppas att jag kan baka lite pepparkakor också! :)
Imorn ska jag simma, sen måste jag plugga, har avklarat 1 av 3  prov nu. Matteprovet gick sådär.. Mycket text som jag inte fatta så skulle man skriva ekvationer till det. Imorn är det s.o prov men det är mest egna åstikter och sånt, mycket text där också.
När det kommer till designen och headern får ni hålla ut tills nästa helg då det är tillräckligt ljust för att fota ute, och föroppningsvis lite snö.
Fick de här fina av Farmor :)


Ska gå och lägga mig nu och hoppas jag mår lite bättre imorn. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia - My Camera And I

Din "side" ligger jättelångt åt höger, är tvungen att dra hela sidan däråt för att se den:)

2011-11-29 @ 10:53:07
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/
Postat av: Sofia - My Camera And I

Sv: Explorer:)

2011-11-30 @ 10:14:36
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/
Postat av: Anonym

harry potter 2?! jag har nt heller sett den vettu ;) i8af nt då ja var på vitsgarn :P <3

2011-12-01 @ 12:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: