17 Oktober 2011

Tjena mors!
Sitter här och njuter av lifehouse's musik men då och då hör jag ett asgarv från rummet bredvid, det är Albert som sitter och kollar på roliga klipp på youtube, väldigt kul att lyssna på haha :p
Jag har fått låna första säsången ov O.C av Caroline så det ska jag roa mig med på några regniga dagar i ett par veckor framåt :D Börjar nog redan i kväll..
Imorn ska jag sitta barnvakt i ett par timmar åt Mathilde, Annabelle och Thomas, de är väldigt söta men galet vad mycket energi de har, de bara springer runt, skriker, vill att jag bär dem på ryggen, m.m. Vi får väl hoppas att jag överlever morgondagen.
Nu blir det ett avsnitt av o.c och sen hoppar jag i säng. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: