Sunset

Hejsvejs!
Så fort jag kom hem från skolan blev det läxor och te. Fick undan en hel del men har lite kvar att fixa i helgen. När Nicole kom hem var hon jättestressad och ropa på mig att jag skulle hämta kameran. Det var tydligen solnedgången som var helt magisk, fast jag missa det.. Jag fick några bilder på en fin himmel men om jag hade varit ute 10 minuter tidigare hade de varit helt underbara.
Fiint :)
Tydligen var himlen helt rosa innan

Kollade precis på ett nytt avsnitt av Grey's. Det var speciellt.. Underhållande och bra som vanligt men som sagt speciellt.
Måste svara på lite mejl och ska redigera någon bild eller två innan jag går och lägger mig, fasen vad skönt att det är fredag imorn! Veckan har i för sig gått väldigt snabbt, var ju ledig i måndags. Ska plugga i helgen och ska även ge mig ut i skogen på lördag tror jag och fota, ska se om jag kan hitta ett par skor också..

Hörs imorn, Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia - My Camera And I

Sv: haha ja, den bloggpausen gick över fort:)

Ska iväg på ett möte nu på morgonen och vill helst må bättre än vad jag gör^^

2011-10-14 @ 08:24:01
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: