Out in the woods

Hallå där!
Hela dagen har jag varit ute i skogen med Albert och hans svärson som för övrigt är jätteskön, och jag har fotat och de har plockat ved. Man verkligen hamstrar ved här inför vintern. Vi tog bilen en timme utanför staden och där fanns det prydligt "uppställda" vedhögar där det bara var att ta. Vi fick med oss två stora släpvagnar med ved. Och det var bara första lasset. De ska upp igen imorn och 2 gånger nästa helg och göra exakt samma sak.. shit pomes frites...
Sen blev det lunch och fika på Tim Hortons och nu sitter jag hemma i mys-kläder och har precis skrivit en labrapport på franska.. Nu sitter jag och chattar med lite roliga människor :)
De jobbade på för fullt medan jag fotade..

det var så fint!

haha Alberts konstnärliga talanger på en bit ved

...



je me souviens

Jag hade kul.. hehe

Nu ska jag duscha och sen städa lite på rummet. Ikväll blir det bowling med tjejerna! Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sofia - My Camera And I

Är du i Canada eller i Frankrike? haha, börjar bli lite förvirrad! haha:D

2011-10-16 @ 12:21:40
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/
Postat av: Nicole

Åh det ser ut som du mer eller mindre kommit tillbaka till Sveriges skogar? Ser mysigt ut, och hoppas du hade kul på bowlingen med dina vänner! :)

2011-10-16 @ 15:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: