8 September 2011

Heej! Jag har äntligen fixat internet till min egna dator, eller jag och jag, Fredrik fixade det, jag köpte en sladd.. Men jag är VÄLDIGT tacksam! Förut använde jag min värdfamiljs men det var ganska jobbigt så det var mest för att kolla mejlen och ibland facebook. Det är så skönt att ha ÅÄÖ igen och alla olika funktioner m.m. :D
Nu kommer uppdateringen bli tusen gånger bättre, jag lovar!
Imorn är det fredag (party and party and YEAH!)  vad fort det har gått! Jaja det ska bli skönt med helg men har en del plugg att göra och så måste jag ta igen med hela internetvärlden igen höhö...
Så känner jag för min dator just nu! :D<3

Men nu måste jag gå och lägga mig så jag hinner sova någonting innan skolan iaf.. Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: