Failad sockerkaka och barn-fri

Nu blev ungarna precis hämtade och jag sitter åter på mitt rum, konstigt att det helt plötsligt blev så tyst. I alla fall, innan så bakade vi en traditionell svensk sockerkaka. Det gick bra, ända tills vi tog ut den... Då hade den varit inne för länge så den var alldeles för mörk och så hade den sjunkit ihop. Men den smakade gott och dom tyckte om den. De behöver ju inte veta att den egentligen ska se helt annorlunda ut ;)
Ikväll ska Nicole och Albert ut och äta med de andra värdföräldrarna så jag är ensam hemma. I mina planer ingår pyjamasbyxor, te, godis och en film, det kommer bli mys och tjockande i hög grad. Innan dess ska jag läsa lite mer i min franska bok, håller på att läsa Alchimisten, en bok som är väldigt filosofisk, fylld med en massa gamla och onödiga ord som ändå ingen fattar. 
Mathilde

hehe ja min failade sockerkaka...

Toho söta Thomas

Skriver sen ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: