27 September 2011

Hallojsan!
Kom precis hem och så såg jag ett paket i trappen från mamma! :D Visste redan vad det var men ändå, jag blev så glad :D Får lite Sverige hit igen!
Det var en massa gott svenskt lösgodis som jag sitter och smaskar på just nu. Och ett elekroniskt lexikon.
Gick ut och fota lite efter skolan också, det börjar bli höst men fortafarnde inte de där orange/röda löven man hört talas om. Nicole har sagt att när det är som höst-igast är hela "berget" helt rött av löven, ska jag ge mig ut!
Vem visste att ett äppelskrutt kunde va så fint?

och solen sken

Har precis chattat med Malin och nu mår jag lite halvt illa av allt godis. Ska fixa en kopp te och läsa min franska bok nu, hörs sen :) Kram

Kommentarer
Postat av: EMMA

jag ÖNSKAR att jag kunde få må illa av lösgodis.. Fan vad gott! Jag har inte ätit lösgodis på TVÅ månader.. :(( Haha! Skönt att läsa att du har det bra!



Glad över att du kommenterade, ska börja följa din blogg! Du bloggar bra, jag gillaree! :)) KRAM!

2011-09-28 @ 01:58:45
URL: http://rideofyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: