30 September 2011

Hejj ja som sagt igår var ingen bra dag. Hade världens hemlängtan och bara orkade inte med någonting. Imorse var det heller inge kul. Hade fått ett brev från mormor, ett från farmor och ett långt mejl från mamma så då började hela baletten om igen. Men det blev faktiskt bättre när jag kom till skolan. Jag och Marie hade det väääldigt kul och kunde inte sluta skratta vid ett par tillfällen haha :p
I förrgår satt jag ju och klippte och fixa med små lappar. De har jag nu satt upp på väggen, de ska fungera som nå slags uppmuntrande-allt-kommer-bli-bra-lappar. Och igår blev det upp till bevis. De funkade lite halvt, inte så bra som jag önskat men dom gör en lite glad i alla fall :)
Nu kom Nicole, hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: