Warm and Cosy

Halloj! Efter mötet med de andra utbytesstudenterna gick jag ut på jakt efter halsduk och vantar. Jag hitta båda, den klassiska vita stickade halsduken och ett par gråa stickade vantar. Köpte också en tjocktröja som är så gosig, den är storlek XL och fleece-fodrad, toho sitter och myser i den nu:))

När jag kom tillbaka åkte jag och Nicole till "flygplatsen" där Albert har två små flygplan fast han sålde en av dem idag så han var lite depp över det.. Tog lite bilder som jag lägger upp senare. Hoppas jag kan få hänga med på en åktur någon gång, det vore jättehäftigt! Men tror jag måste kunna ganska mycket bättre franska för att kunna vara själv och ha en konversation med Albert. Hans franska är riktigt grov plus att han pratar ganska snabbt så han är svår att förstå..

Höhö jag vet lite ego-bild men där är halsduken jag köpte och min fiiina skinjacka :))


åååh så mysiga vantar! :D

 

Jag var ju på en fotbolls match i kväll också! Men jag skriver om det i ett annat inlägg. Nu ska jag kolla på en film, fast kommer antagligen somna framför dator så jag säger gonatt nu! Hörs imorn(:


Kommentarer
Postat av: Effie

Myyyyys!!

2011-09-24 @ 19:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: