Joyeuses Pâques!

Glad påsk på er där hemma!
Ligger i sängen och vill sova, klockan har blivit sent här och trots att jag är ledig imorn måste jag upp rätt tidigt för att åka till Marie :) Plockar med mig både påskägg och recept på kanelbullar till henne, haha längtar! Men vi har lovat att vi ska gå och träna minst 2 gånger, plus göra övningar hemma ;)
Vet inte hur jag kommer ha det med tillgång till datorn hos henne men om jag får chansen kanske jag skriver kanske en rad, annars kommer jag tillbaka nästa söndag, den 14e. Kul förresten att min statistik har gått upp så mycket på sistone! Blev väldigt förvånad. Alltid roligt med kommentarer också :)
Kommer sakna att inte fira påsk på landet i år och faktumet att mamma och pappa gömmer påskägg på taket eller på något annat omöjligt ställe ♥ ^Påskägg från mamma :)
Svenskt lösgodis!! :'D
Bästa påskgodiset! Chokladägg med marsipanfyllning
Kanske skriver imorn bitti om jag har tid, annars hoppas jag att alla får en riktigt bra påsk och njuter av lovet! Förresten, en knäpp grej, de har inte påsklov här, vad är det för dum skola egentligen? Inge höst eller påsklov och slutar två veckor senare än alla andra -.-
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: