Ny design!

Hej igen, är väldigt glad och lättad just nu. Har jobbat med en annan design till bloggen i ett par dagar nu, det är mycket jobb å nu är den nya uppladdad och klar! Är rätt nöjd, fortfarande några småsaker jag stör mig på men orkar inte hålla på längre. Är ändå rätt stolt, speciellt över den runda profilbilden haha :p (hade velat ha den lite större dock) Nu kan jag ladda upp större bilder också! (800px)
Hatade verkligen den förra så det blir skönt med en ny.
Fick en helt otroligt vacker ros av Nicole häromdagen, hon sa att det var för att jag var så snäll :) Tihi sånt blir man så glad av! Det är kul att bli uppskattad :p
Nu måste jag sova, önska mig lycka till på provet imorn! Gonatt

Kommentarer
Postat av: Effie

Gud så fint det blev!!

2012-04-05 @ 16:56:18
Postat av: Nicolen

Ja, håller med Effie! Det blev verkligen bra - bra jobbat Kattis!

2012-04-06 @ 18:55:44
Postat av: Mamma

Krokusarna - Jag tycker nog att den översta är finast. Var det fel?

2012-04-08 @ 17:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: