30e Juni smäller det!

Snart kommer jag spy kemi, har pluggat flera dagar i sträck, på lunchraster och på kvällarna. Tar en paus nu med Pretty Little Liars och te, det hjälper lite.
Vill att det ska vara helg nuuuu, vara uppe längre än man borde och ändå vakna helt utvilad. Å bäst av allt ska jag prata med två kompisar och familjen :)) På lördag har jag roliga planer med Marie, eller ja, vi ska plugga matte.. men roligare att göra det tillsammans i alla fall!
Nu är det förresten helt hundra att jag åker hem med mamma och pappa! :D Pappa bokade biljetten igår, så vi åker hem den 30e Juni från Montreal. Imorn, den 23e, är det exakt 6 månader som jag varit här. Galet att det redan gått ett halvår! De sista månaderna kommer säkert gå snabbare också, nästa vecka är det ju mars!
Tralala :D

Kommentarer
Postat av: EM

sv: neejjj! har en kompis här som följer och hon taggar galet, hörde att lucas var tillbaka ?! jag ska kolla så fort jag får tid! gaaaalet!?

2012-02-24 @ 01:06:14
URL: http://rideofyourlife.blogg.se/
Postat av: JANINA

fortsättning på min kommentar? skämtttaaaa tidigare, borde kanske ha scrolla ner lite, hade missat detta :DD

2012-03-22 @ 14:27:47
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: