Behöver hjälp!

Det här kommer bli ett tråkigt inlägg om balklänningar, men nu behöver jag hjälp! Jag var i gallerian idag med en kompis och kolla runt lite och så hittade jag i första hand, en klänning som var jäääättefin!
Bilden är inte världsbäst men ni får föreställa er. 
Den är lik de två klänningarna på sidorna, kort fram och blir längra baktill, tyget är däremot inte alls samma som på bilderna. Och den är finare i verkligheten. Problemet är ju nu då att den var dyrare än jag trott. Det fanns en annan klänning också som var fin den med. Det var en typisk little black dress, kort, ärmlös och svart, men enkel och fin. (och 40 dollar billigare) + att det är en sån klänning jag kan använda igen, typ på nyår m.m. den röda finns det inte så många olika tillfällen där jag kan bära den och att då betala mer för en klänning man ändå bara kommer ha en gång känns ju lite dumt? Men å andra sidan är den ju så fiiin<3 Det vore jättejättesnällt om ni kunde lämna en kommentar med en åsikt! :)
Nicole har sagt att hon ska bjuda mig på restaurang ikväll, det tackar jag inte nej till så det blir kul det :) annars ska jag ägna mig lite åt min tvättkorg som åter igen svämmar över i hörnet.
Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Bapelsiiiinen<3

Hoho! Välj den klänning du känner dig snyggast och mest bekväm i! Svårt eftersom du förmodligen är lika snygg i alla :D strunta i priset, hur ofta får du gå på en SÅN bal liksom?!

Missy you a lot, krambanan! <3

2012-02-18 @ 00:40:02
Postat av: Gaymasen

Låter snyggt och bilderna är snygga. Kan tänka mig att det där med att välja klänning är svårt, haha.



Och tack ^^

2012-02-18 @ 13:40:35
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Anonym

köp klänningen! unna dig själv ngt! trots att klänningen är dyrare än den andra så är det den som du vill ha. köp den och ta en varm kopp te (usch... :P) och njut av köpet ;) du kommer vara så fin i den.. gosh.. önskar att jag kunde se dig bära den... du får pröva på den när du kmr hem vettja! ;) puusss <3 Corny

2012-02-23 @ 13:08:37
Postat av: Nicole

Den röda kommer ju verkligen vara STUNNING, och hur ofta får man vara det liksom, som saga sa. Men frågan är om du passar bättre i svart, då du har en liten röd nyans i håret? Men tänk såhär, att du har finklännigar och kjolar - men en RIKTIG balklänning har man bara en eller ingen. Passa på! :D och jag är så himla glad för din skull, du ska på bal!! :D aaaa

2012-02-23 @ 20:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: