Fyra månader på mig

Hallå!
Jag har gjort en lista på en massa saker jag vill göra innan jag åker härifrån, ska se om jag kan hinna med alltihop. De flesta är saker jag ska göra med kompisar :) Lägger till lite saker då och då som jag kommer på. De i bold har jag gjort.
.
1. Äta en poutine i skogen och ha på mig en rutig skogskjorta
2. Dricka en mountaindew
3. Äta glass vid vattnet bredvid kyrkan
4. Se en hockey match
5. Åka till USA
6. Besöka Quebec city
7. Gå på bal
8. Flyga med Albert
9. Lära mig spela Frère Jaques på dragspel
10. Göra rice crispies
11. Bada i the St. Laurence River
12. Baka chocolate chip cookies
13. Åka till ön
14. Åka snöskoter
15. Slänga sig i en snödriva
16. Åka skidor
17. Ha en picknick
Äta en poutine i skogen och ha på mig en rutig skogskjorta
Dricka en mountaindew och root beer
Åka skridskor
Se en amerikansk fotbollsmatch
Se en hockeymatch
Åka till USA (San Francisco, Los Angeles, Grand Canyon, Las Vegas)
Quebec City
Äta glass från Bienfaits vid vattnet bredvid kyrkan
Gå på bal
Flyga med Albert
Lära mig spela Frère Jaques på dragspel
Göra rice crispies
Bada i the St. Laurence River
Baka chocolate chip cookies
Åka till ön på andra sidan Rimouski
Åka snöskoter
Slänga mig i en snödriva
Åka snowboard
Ha en picknick
Träna med Marie
...
Har ni förslag på andra saker jag kan lägga till på min lista så säg till! :)

Kommentarer
Postat av: EM

sv: hehehe eller hur! :o ;)



Dom stannar bara i en vecka, vi ska vara i NYC några dagar och sen hem till mig så jag får visa dom runt :)

2012-02-29 @ 15:02:21
URL: http://rideofyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: