Jag har köpt den! :D

Snöstorm ute och blåser som bara den men det stoppade inte mig från att gå ut. Gick till gallerian och där, för en massa pengar, köpte jag min balklänning :D Den är så fin att jag skulle kunna bo i den! Bara 118 dagar kvar till balen (och till pappa och mamma kommer hit!)
fin bild så där...

Annars idag blev det lite matteplugg och har tagit hand om tvätt. Har inte så mycket att säga just nu. Kan bjussa på fyra låtar som går på replay på min ipod just nu.

Closing Time - Semisonic
Young, Wild and Free - Wiz Khalifa ft. Snoop Dogg
It Girl - Jason Derulo
Animal - Mike Snow

Kommentarer
Postat av: EM

Åååå, vad fin! :) Ser fram emot att få se bilder från balen, om vadå, 118 dagar ;)



Det är 6 veckor tills mamma, pappa och Melker kommer hit, idag :))

2012-02-27 @ 15:46:22
URL: http://rideofyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: