Only 1 thing 2 say...

Halloj!
Första dagen på veckan är avklarad, skönt skönt. Blev lite plugg även här hemma med matte och etik, men båda ämnena är roliga :)
Igår hade jag en heldag med Marie, pluggade matte, gick en långpromenad med snöskor, gjorde rice crispies, hade snökrig och prata och skratta i mängder. Hade med andra ord en grym dag! :) Har lite träningsverk i benen idag haha, det händer inte ofta det.. :p Men en kompis sa att jag hade fått lite färg i helgen så det var ju bara kul, solen sken hela dagen igår. Och på lördag blir det ännu mer sol! (i San Francisco! :D)
Satt uppe och kollade på Oscar-galan igår kväll, slutade rätt sent men det var jättekul att se! Annars i Sverige börjar det ju alltid mitt i natten. Fast kände knappt igen en ända film förutom The Girl with the Dragon Tatoo, självklart, de vann ett pris. Annars vann en film, Hugo, minst fem oscars, galet! Kanske skulle ta och se den.
1 thing 2 say 3 words 4 you I love you

haha ja siffrorna är inte världens snyggaste men det var jäkligt svårt att skriva så långt ut på fingret :p

Lite dedikerad till dig Nicole<3

Nu ska jag hoppa i pyjamasen min, gonatt!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Aaahhh den låten!! :DD damdam daadadam dadadam åh

2012-02-28 @ 19:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: