20e Februari 2012

Hej!
Ligger i sängen och ska snart sova, tänkte bara uppdatera litegranna :)
Igår fika/plugga ja med två tjejer från min engelska klass, Marie-Pierre och Natasha, dom är allt gulliga dom! Har ett engelska presentation att framföra imorn bitti. Efter fiket skjutsade M-P mig hem, fatta om det var coolt! En jämnårig kompis som kör :D Satt helt spänd hela vägen, men det gick ju bra! Här måste man bara vara 17. (I usa är det väl 16?..)
Hade tydligen ett gitarrprov idag haha, alla blev jätteförvånade, han hade glömt berätta det för oss, men det spelar inte så stor roll, jag fattar ändå inte :p Men det var alternativ-prov så jag chansade lite hej-vilt mellan A och D. Sen har jag själva praktiska delen på fredag.
Ikväll hade vi sista mötet inför kalifornien resan, fick lite allmän information och sista detaljer. Resväskan är framtagen och packlistan är skriven. IIiiihhh! 10 dagar kvar! Fatta nästa fredag åker jag! :D :D Kommer bli en lång resa dock, först 6 timmars nattbuss till Montreal, sen flyger vi till Toronto och därefter vidare till San Francisco! :D
Nu börjar klockan bli mycket här borta, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: