16 Januari 2012

Hejsvejs hallå!
Här är allt finfint, har redigerat lite bilder och kollat på en film (Robin Williams på franska -.-) Var och åkte skridskor med Albert efter middan, svettigt värre, varm lokal med massa folk men de spelade grym musik, gamla låtar som en gång var ens favorit :))
Redigera två bilder igår , (länk, här fick jag inspiration). Den första med motivet Taj Mahal för att Indien är verkligen min drömresa just nu! Den andra är dum och vill inte laddas upp. Men det var i alla fall med Paris, ska försöka igen imorn.

slänger upp några favoritlåtar jag har just nu:

Pumped Up Kicks - Foster The People
No Bravery - James Blunt
Today was a Fairytale - Taylor Swift

Redan söndag och skola imorn, nu ska jag hoppa i säng med min bok och koppla i musiken på min sommar-spellista, mest för att den är så glad och mysig. Gonatt! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia - My Camera And I

Sv: Jag är alltid beroende av Harry Potter, helt klart;)

2012-01-16 @ 13:03:49
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: