Ingen mer skola!

Hej allihopa! :D
Igår var en sån himla underbar dag! Sista skoldagen och allt :) Det var sommarvärme ute och solen sken som bara den. Första lektionen jobba vi, inte så kul, men jag fick mitt betyg på min franska presentation... 90%!!!! :D Fatta att jag är STOLT! Andra lektionen var inställd så då gick jag med Marie till Tim Hortons sen största delen av lunchrasten var vi ute och traska runt. På etiken kollade vi på en film och sista lektionen tror jag inte det var en människa som gick på, alla satt ute och sola i en park nära vår skola, det var superhärligt! :) Lite tråkigt bara att man inte har någon riktig avslutning, det var bara tackochhejleverpastej liksom, ingen ceromoni eller tillställning över huvud taget... Efter skolan åkte jag med några kompisar till gallerian och strosa runt där det var kulkul :)) Kan inte komma över hur jäkla coolt det är att sitta i en bil där chauffören är MIN ålder haha :)
Resten av kvällen tillbringades till att läsa ett tjockt häfte som jag har prov på om några timmar. 45 A4 sidor om fransk litteratur - woho!
Sitter och äter frukost just nu, ska väl bläddra igenom texten en gång till innan jag går.
Önska mig lycka till! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: