Nervöst vrak!

Halloj!
Är så galet nervös!! Har en muntlig presentation imorn om Kina, hela gruppen måste prata runt 35 minuter dvs MINST 10 minuter per person. Just nu, när jag timeat mig själv, har jag runt 12-13 så jag ligger bra till men jag har en tendens att prata mycket snabbare när jag är stressad. Det kommer säkert sluta med att jag läser hela presentationen från power pointen och mina stödkort eller så kommer jag få panik och glömma bort hur man pratar franska. Fullt möjligt. Plus att det ska bli jättevarmt imorn så jag kommer med all säkerhet svettas ihjäl. haha jag skulle kunna klaga i flera år! Jag hatar verkligen att hålla presentationer.
Var med de andra tjejerna i min grupp ikväll och övade, vi hade det kul men det blev inte så mycket övning som vi hade hoppats... Ska gå upp lite tidigare imorn och kolla igenom det en gång till.
.
Pratade med mamma i eftermiddags, inte långt kvar tills de kommer, bara 11 dagar! Har planerat att börja packa nästa vecka också. Gud vad knäppt att packa ihop de tio månader som jag varit här i Kanada, hela mitt utbytesår, i två ynka väskor. Jag kommer inte få plats haha :p ne men trots att jag haft ett bra år, fått nya vänner och en snäll värdfamilj så ska det bli jäkligt skönt att komma hem! Många frågar vad det första jag ska göra är... jag tror att det kommer bli att köpa en kanelbulle eller fråga någon random människa något på flygplatsen bara för att få prata svenska :P Har ni andra förslag? Sen när jag kommer hem ska jag ta en dusch, packa upp lite saker, packa till landet och sen gå ut och träffa ett par kompisar innan middagen :) Tihi längtar så! ♥
.
Ska gå och lägga mig, ska upp tidigt imorn. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: EMMA

det kommer gå bra - lycka till! :)

2012-06-12 @ 03:03:25
URL: http://rideofyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: