Som en duracellkanin!

Jag håller på att exploderar av glädje just nu! :D
Mina föräldrar sitter just nu i bilen på väg hit! De är i samma land! Jag kan inte fatta att jag ska träffa dem efter tio månader på olika kontinenter :D Varje gång jag ser en bil utanför vårt hus hoppar jag till och håller tummarna att det är dem, även fast jag vet att de inte kommer förrän om två-tre timmar...
Jag dödar tiden genom att fixa en massa saker till balen och sista saker innan jag åker. Har varit på banken och stängt mitt konto, packat det sista, tagit en dusch, lockat håret, rakat benen, dammsugit och städat badrummet. Vaknade klockan fyra i morse och var helt klarvaken... Jag har för mycket ENERGI! :D
Kommer antagligen skriva mer sen.. eller inte... vi får se! Annars, ha en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: