Storm i Percé

Hej!
Det är fullständig storm här! Jag ligger i sängen på hotellet i Percé och sängen skakar för att det blåser så mycket ute! Jag är lite rädd höhö.. Vi har verkligen inte haft så tur med vädret om vi säger så, bara en massa regn och moln och det ska inte bli bättre heller. Imorn ska det regna hela dagen så då passar vi på att åka ner till Québec (det tar hela dagen) och där finns det lite mer att göra. Idag på förmiddagen var det rätt okej, då tog vi en båt runt den berömda ön precis utanför Percé och sen runt ön Bonaventure. Någon som har sett filmen The Birds? (Hitchcock), så var det ungefär på den ön. Fåglar som var och flög precis överallt, det tyckte jag var rätt äckligt men det var jättekul att ha gjort turen :) Det är verkligen så otroligt vackert här! 
 
En bild från igår kväll då det var fin kvällsol. Tyckte bilden var så fin med färgerna, synd att jag ser så muppad ut bara :p 

Usch vi ska upp riktigt tidigt imorn och nu är det sent här, ska gå och lägga mig. Hoppas jag kan sova trots stormen... Gonatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: