Åh, vilken härlig dag

HEJ!
De senaste dagarna har varit heeeelt underbara :D Sol, värme och umgåtts med vänner! Igår efter franska provet gick jag, Marie, Hannah, Camille, Élizabeth, Kiki, Megan och Noémi till en restaurang för att äta lunch, det var lite firande av att vi klarade året / hejdå lunch till oss utbytesstudenter (som åker om 5 dagar!). Vi hade det riktigt härligt! Efter lunchen gick vi ner till stranden och hängde och fota lite sen gick vi och köpte glass på Créme folle (haha roligt namn.. ) En jättehärlig dag med andra ord!
.
Värlens bästa sommarlåt!
.
Idag var inte heller så pjåkigt! Alla utbytesstudenter och deras värdfamiljer hade en stor picknick, det var jättekul att sitta i gräset och chilla. Tjejerna är så roliga också tihi♥

Vi körde lite morgongymnastik haha

Marie var snygg som alltid :) Ser hon inte hur kanadensisk som helst ut i hockey-kepsen?!

Hannah och Jag :) Hannah är den nyaste, hon kom i vintras så hon gör bara ett halvår. Synd att hon inte kom tidigare :(♥

Du bist schön :)♥ haha ingen aning om stavningen :p

.

Fiiina! Hannah och Kiki

Efter lunchen spelade vi volleyboll, det gick ju lagom bra...

och så låg vi och sola vilket resulterade ett tomatrött fejs...
När vi skulle skjutsa Hannah stannade vi till vid en strand. Haha jag har så roligt med henne :) En knäpp fakta jag lästa idag förresten, det finns en by i Québec som heter Ha! Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: